“Necessitem noves vies de comunicació que fonamentalment han de servir per escoltar la veu del col·legiat, i sense pors”
“El COMB ha consolidat la seva presència a les xarxes socials. Enguany s'han sumat 1.737 seguidors al nostre compte de Twitter, que han situat el total de seguidors en 3.149, i Facebook ha arribat a tenir 655 seguidors. El videoblog del president s'ha tornat imprescindible per saber el posicionament de la institució i el blog del Col·legi ha aconseguit una mitjana de 52 visites al dia durant el 2012”
“La Junta de Govern del COMB creu que és molt important que els professionals sanitaris liderem l'ús de les eines 2.0, ja que ens poden permetre una millor comunicació amb els pacients, els professionals, els mitjans de comunicació i la societat en general”
“Durant el 2012, el COMB ha rebut més de 350 idees, ha ajudat a la creació de 20 empreses, 13 de les quals han obtingut fi nançament. Gràcies al programa, 12 hospitals tenen unitats o programes de suport a la innovació dels seus propis professionals. Des del COMB, els ajudem a promoure una activitat no assistencial, innovadora i emprenedora”