LES EMPRESES DEL COL·LEGI Medicorasse continua millorant la presència i la visibilitat a la societat Albert CairóDirector general de Medicorasse, corredoria d’assegurances quest any 2020, marcat per la pandèmia, ha posat en valor l’aposta de la corredoria Me-dicorasse per donar el millor servei i tracte als col·legiats i clients. Malgrat aquest episodi in-esperat, les tasques previstes s’han continuat fent, així com les inversions destinades a millo-rar els processos i equips tecnològics, que s’han focalitzat en la formació dels empleats, seguint l’itinerari de nego-ci establert. Creació de la corredoria Arabrok Cal destacar l’acord amb el Col·legi de Metges de Saragos-sa i la creació de la corredoria Arabrok, conjuntament amb un soci local, que permetrà exportar el model d’assessora-ment de Medicorasse als metges de Saragossa. La corredoria ha continuat creixent per sobre de mercat i diversificant el negoci. Ha reforçat les posicions al territori, ha apostat cada cop més pel negoci d’empreses i ha am-pliat les fonts i els canals per enfortir els diferents àmbits on opera per tal de millorar la presència i la visibilitat a la societat. El 2020 s’ha produït l’augment de 5.151 clients de Medicorasse (+ 9 %) assolint un total de 58.870 clients. Potenciació de les videoconferències en el tracte amb el client La situació de pandèmia per la COVID-19 ha derivat en una tensió professional sobrevinguda per als clients i ha com-portat canvis operatius marcats pel confinament. La cor-redoria s’ha mantingut oberta ininterrompudament du-rant tot aquest període, en ser considerada una activitat essencial, i s’ha fet un esforç rellevant d’acompanyament als metges i als clients. S’han atès un 10 % més de truca-des (7.936). L’equip comercial ha fet més de 15.036 truca-des i videotrucades actives d’ajuda i seguiment a clients. La majoria de l’equip ha treballat mitjançant videoconfe-rències per poder continuar establint contacte en aquests moments difícils, sobretot per informar, assessorar i faci-litar la gestió de les assegurances, amb un especial èmfa-si en els sinistres ocorreguts en circumstàncies complica-des. S’han gestionat un total de 12.563 nous sinistres, menys que l’any anterior a causa dels tres mesos d’aturada per la pandèmia (cotxes que no circulaven, comerços i empre-ses tancades, hospitals al límit i altres prioritats). No obs-tant això, s’ha treballat intensament per indemnitzar els sinistres d’invalidesa temporal provocats per la COVID-19 que s’han multiplicat per 5,5. L’assegurança d’incapaci-tat temporal (IT) ha estat el producte que més ha ajudat els assegurats que confien en la corredoria (552 % d’incre-ment de sinistres gestionats d’IT respecte del 2019). Així mateix, s’ha assessorat els clients en la millora de la seva cobertura assegurada, el que s’ha traduït en la contracta-ció de 8.996 pòlisses noves l’any 2020, de les quals 1.543 van ser d’autos i 7.453 dels altres rams. En resum, un any especial en el qual més que mai la nos-tra vocació de servei assegurador, basat en l’assessora-ment continuat, ha tingut sentit i ha ajudat els metges i els clients de la corredoria a reduir els efectes negatius de les situacions viscudes. Per veure més, desplaça’t amb la roda del ratolí o amb el dit al mòbil.