El dimarts 21 d’abril de 2026, a les set de la tarda, aquesta Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya celebrarà sessió extraordinària per a la recepció dels acadèmics corresponents adscrits a la secció Tercera (Cirurgia i Especialitats quirúrgiques),
- Dr. José Ibeas López, amb el títol: “El metge davant la intel·ligència artificial, o la responsabilitat d’impulsar el progrés de la medicina en temps d’algoritmes.” Serà acollit per l‘Acadèmic numerari, Dr. Eduard Targarona Soler.
- Dr. Xavier Tarrado Castellarnau, amb el títol: “Cirurgia toràcica pediàtrica en l'era de la mínima invasió.” Serà acollit per l‘Acadèmic numerari, Dr. Lluís Morales Fochs.
L’Acadèmia us obre les portes i agrairà molt cordialment la vostra assistència.
La sessió serà retransmesa a través del canal de Youtube de la RAMC: https://www.youtube.com/channel/UCMaS5RbES0iwiLlziRosoFA.