Aquest web utilitza cookies que permeten el funcionament i la prestació dels serveis del web així com cookies analítiques i de sessió que emmagatzemen i recuperen informació quan navegues. Clica AQUÍ per a mes informació o per a canviar la configuració de les cookies
Pots acceptar les cookies d’anàlisi prement ACCEPTAR o REBUTJAR
Acceptar Rebutjar
Reserva un dia i hora per realitzar un tràmit a les oficines d’Atenció al Col·legiat i ser atès per un dels nostres assessors.
Col·legiat
No col·legiat
Et facilitem la cerca de documents i publicacions del CoMB amb aquesta eina documental
Accés a la cerca avançada.
El Col·legi és l'entitat competent per valorar les actuacions professionals dels seus col·legiats, comprovar que s'adeqüen i compleixen la bona pràctica mèdica i les obligacions deontològiques de la professió, sancionant, si és el cas, les conductes infractores.
Els usuaris poden presentar una queixa o reclamació per l’actuació professional d’un col·legiat, adreçant un escrit a la Junta de Govern del CoMB.
Nom i cognom de la persona que formula la queixa o reclamació.
Domicili postal o adreça electrònica a efectes de rebre notificacions.
Descripció dels fets, motiu de la queixa i concreció de la petició, amb identificació del col·legiat contra el qual es formuli la queixa o reclamació.
A l’escrit haurà de constar la data i la signatura manuscrita o digital (amb certificat digital) de l’interessat que formula la queixa o reclamació.
L’escrit s’ha de presentar al Registre General del CoMB:
Personalment o per correu administratiu a l’adreça Passeig de la Bonanova, 47, planta -1, de Barcelona (08017). Aquest tràmit també es pot fer a les delegacions del CoMB.
Electrònicament amb certificat digital que identifiqui a la persona que formula la queixa o reclamació a l’adreça col.metges.